10. joulukuuta 2011

Ai miten niin viime tippaan?

Näinhän tässä aina käy. Jonkun verran on tullut noita joulukorttitilauksia ja sen lisäksi olen pyörittänyt samojen materiaalien rinkiä sekä osallistunut kahteen tälläkin hetkellä menossa olevaan progressiivisten haasteiden sarjaan, niin aikaa ei ole löytynyt omien korttien tekemiseen. Ja tietysti se suurin ja eniten aikaa vievä ovat nuo opinnot, joita yritän tässä pakettiin pistää. Eli joulupukille ykköstoive on lisää tunteja vuorokausiin :)

Sen verran olen nyt alkuun päässyt noiden omien korttien kanssa, että olen leikannut ja taivuttanut korttipohjat valmiiksi sekä leimannut taakse noilla 'omilla' leimasimillani signeeraukset. Korttini ovat tänä vuonna kokoa 10.8 x 10.8 cm ja katsotaan kuinka simppeleitä tai koristeellisia niistä lopulta tulee. Lantin voisin tuon ensimmäisen puolesta likoon pistää, mutta eihän sitä tiedä jos minä vaikka itsenikin päädyn yllättämään ja teen vallan koristeellisia ja moniulotteisia teoksia.

Ei näitä vielä kovin montaa ole kyllä puolivalmiiksikaan asti tehtynä. Se johtunee siitä etten oikein vielä ole päättänyt kenelle kaikille kortteja laitan mutta ainakin nämä kuusi ovat jo korvamerkittyjä, tai suurin piirtein luulen tietäväni kenelle ne menevät.




Tässä vielä lähikuvat molemmista leimasimista, ja olen siis hankkinut nämä ulkomailta (nettikaupasta - en paikan päältä hakemalla :) Leimausjälki on ainakin näissä minun yksilöissäni todella hyvä ja ihastuin itse tuohon viivakoodiin tosi paljon kun sen jossain näin. Ja halusin lisäksi tuollaisen hieman koristeellisemmankin, joka sopii tuota viivakoodia paremmin esim hääkortteihin ja tyttömäisiin kukkakortteihin.


Tämän leveys on 3.4 cm ja korkeus 3.3 cm



Tämän leveys on 4.2 cm ja korkeus 3.3 cm




//Eemeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti