7. syyskuuta 2011

Joulukalenteri 2011

Tähän ideaan olen törmännyt tässä viime aikoina useammassakin blogissa, joten kun mukaan lähtee muiden kalentereihin niin mieli tekee tietysti tehdä myös oma sellainen.

Eli ideanahan on siis laittaa minulle pieniä ylläreitä, jotka sitten aukaisen kyseisenä päivänä joulukuussa. Sisältö on täysin sinun valittavissa ja se voi olla jotain pientä tai miksei jotain hieman suurempaakin. Ja toki sieltä voi löytyä vaikkapa korttitarveaineet kera viestin, että teepäs näistä nyt kortti ja pistä kuva blogiisi :) Tai jotain pientä herkkua (ei allergioita ja kaikkiruokainen).

Varaat haluamasi luukun (tai toki voit varata useammankin) vastaamalla tähän viestiin. Muista siis ilmoittaa minkä luukun otat. Tämän jälkeen laita minulle sähköpostia eemelike(a)wippies.fi ja kerron sinulle osoitetietoni, johon voit yllätyksen/yllätykset postittaa.

Muista laittaa kuoren sisälle yllätys vielä suljetussa kuoressa ja päälle luukun numero, jotta yllätys ei paljastu liian aikaisin ja jotta osaan aukaista sen sitten oikeana päivänä.

Yllätykset tulisi toimittaa minulle marraskuun loppuun mennessä, jotta ne ovat kaikki perillä varmasti sitten joulukuun alkaessa.

EDIT: Vielä ehtii mukaan ja sehän riittää kun kuori edellispäivänä postin mukana tulee, jotta sen voi sitten aamulla aukaista :)

EDIT2: Ja nyt on kalenteri täynnä. Kiitos teille ihanille askartelusisarille, jotka teitte tästä mahdollista ja toivon teille koko sydämestäni oikein ihanaa joulu(nodotust)a!


Luukkulista:

1. Kirsi (saapunut)
2. Texu (saapunut)
3. Satu (saapunut)
4. Miukula (saapunut)
5. Qsmos (saapunut)
6. Texu (saapunut)
7. Helena (saapunut)
8. Minna (saapunut)
9. Tellihani (saapunut)
10. Tuikku (saapunut)
11. Liisax (saapunut)
12. Heli (saapunut)
13. Heli (saapunut)
14. Liisax (saapunut)
15. Miukula (saapunut)
16. Texu (saapunut)
17. Helena (saapunut)
18. Liisax (saapunut)
19. Liisax (saapunut)
20. Tuikku (saapunut)
21. Texu (saapunut)
22. Minna (saapunut)
23. Liisax (saapunut)
24. Kirsi (saapunut)


Kovasti toivon, että jokaiselle päivälle joku yllätys tulisi ja jos lähdet minun kalenteriini mukaan niin tee ihmeessä samanlainen myös itsellesi ja kenties löydän tieni sitten sinun kalenteriisi ja vastavuoroisesti yllätyksen sinulle laitan :)


//Eemeli

9 kommenttia:

  1. Hei! Varaan luukut 10 ja 20...mullakin omassa blogissa kalenteri :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Minä varaisin luukut 4 ja 15! Minunkin blogista löytyy kalenteri, jossa on vielä tilaa osallistua!

    VastaaPoista
  3. Minulle luukut 7 ja 17 :) Mulla blogissa joulukalenteri tytöille!:)

    VastaaPoista
  4. Voisin ottaa luukut 2,6,16 ja 21. omasta blogistani löytyy kalentereita.

    VastaaPoista
  5. Minäkin voisin kokeeksi lähtä mukaan. Eli varaan luukut 1 ja 24.

    VastaaPoista
  6. Moikka,
    naapuri vois ottaa 12 ja 13 päivät:)
    t Heli

    VastaaPoista
  7. No minäpäs laitan sulle tuon kolmosen! :D

    VastaaPoista
  8. Laita mulle nuo loput luukut. :)

    VastaaPoista
  9. mää otan luukun numero 9.. ja laitan postiin heti piakkoin, osotekin mulla jo on.

    VastaaPoista