25. helmikuuta 2013

DT Tammy's Scrapin Corner

I was asked to join the design team on Tammy's Scrapin Corner and of course I had to say yes! So thank you Tammy for asking me.

Minulta kysyttiin kiinnostusta liittyä Tammy's Scrapin Cornerin design tiimiin ja tottahan toki vastasin kyllä!

My first DT-card will be published next Monday but You should definitely join our this week's fabulous challenge with the theme paper piecing and check out the marvelous creations of my talented co-designers on Tammy's Scrapin Corner.

Ensimmäinen DT-korttini tulee näkösälle vasta ensi maanantaina, mutta suuntaa ihmeessä osallistumaan tämän viikon pukemistekniikka-haasteeseen ja käy samalla kurkkaamassa muiden tiimiläisten taidokkaat luomukset Tammy's Scrapin Cornerissa.

Here is my badge that I will proudly present on the sidebar of my blog:
Ja tällainen komea lätkä koristaa nyt sitten jatkossa sivupalkkia:



And the talented design team members:
Ja tiimimme taitavat jäsenet:



//Eemeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti